Heisann
Jeg har tatt det motsatte steget virker det som. Er norsk men har bosatt meg i Tyskland. Vi bor (vi min mann og jeg) i Bad Tølz i nærheten av Muenchen.
Hvis det er noen her i området som har lyst å lære norsk, bare ta kontakt. Skulle det tom være noen norske som har lyst å bli kjennt hadde jeg blitt veldig glad.
Hilsen,
Linda
Norsk i Tyskland
Re: Norsk i Tyskland
Hei hei!
Vi er en ekteparet, 36 og 34 aar gammel, som bor i Dachau nor av München; det er ikke so langt fra Bad Tölz, kanskje en time med bil.
Vi bodde sammen et ar i Oslo, jeg jobbte pa Nat. folkehelse-Inst. som en vitenskaper. Vi matte leare en lit norsk (ja, det er ikke sooo bra, men det var nok for siste ferie i Norge) og naa prover vi hvis vi kan flytte en gang til til norge for a jobbe. Men i mellomtiden kan vi treffe oss
og snakke norsk eller tysk.
Du kan skrive en e-post (se paa navn olaf88!).
Hoper du har en fin tid i tyskland,
Olaf , Stefanie, og vaar hund Amigo

Vi er en ekteparet, 36 og 34 aar gammel, som bor i Dachau nor av München; det er ikke so langt fra Bad Tölz, kanskje en time med bil.

Vi bodde sammen et ar i Oslo, jeg jobbte pa Nat. folkehelse-Inst. som en vitenskaper. Vi matte leare en lit norsk (ja, det er ikke sooo bra, men det var nok for siste ferie i Norge) og naa prover vi hvis vi kan flytte en gang til til norge for a jobbe. Men i mellomtiden kan vi treffe oss
og snakke norsk eller tysk.
Du kan skrive en e-post (se paa navn olaf88!).
Hoper du har en fin tid i tyskland,
Olaf , Stefanie, og vaar hund Amigo
heisann
Hva er mailadressen da?
min står i profilen min...
Mannen min snakker ikke så mye norsk, han er tysk
Linda
Hva er mailadressen da?
min står i profilen min...
Mannen min snakker ikke så mye norsk, han er tysk

Linda
Hei linda!
Jeg skrevt en e-post til adressen din. Kanskje vi kan treffe oss en dag...
for aa snakke norsk.
Ha det,
Olaf
Jeg skrevt en e-post til adressen din. Kanskje vi kan treffe oss en dag...
for aa snakke norsk.
Ha det,
Olaf