Jøss Norge vant? ikke værst

først og fremst så hadde jeg vært veldig glad hvis du ikke bruker forkortelser for navnet mittLinda hat geschrieben:Jo men hobbit bruk andre forkortelser da, jeg får helt vondt i øynene av å lese det du skriver.
har bare lest denne boka, men synes at den er ganske fin egentligMenneskejerven hat geschrieben: Nei, jeg har dessverre ikke lest noe av Atle Næss enda. Er han god?
ja, jeg husker at vi snakket om det!Menneskejerven hat geschrieben: Husker du at vi skrev om Lars Saabye Christensens „Beatles“ i februar?
I mellomtiden fikk jeg lest boka, og den var bra. En typisk og lettlest oppveksthistorie med mye samfunnshistorisk bakgrunn rundt livet på 60-tallet. Veldig interessant.
nei, denne boka har jeg ikke lest. men den står nå på lista mi siden den er en fortsettelse!Menneskejerven hat geschrieben: Jeg har nettopp lest i NORDIS-magasinet at det finnes en fortsettelse til „Beatles“, nemlig „Waterloo“. Har du kanskje lest den også, og i så fall kann du anbefale den???
Jeg har ikke lest den men allerede hørt mye om. Tror jeg skal skaffe meg boken en eller annen gang, i hvertfall har jeg satt den på min liste. Men det minner meg mye om en bok jeg leste for omtr. ett år siden med tittelen "Odel" (av Anne Karin Elstad). Det var også en slik oppveksthistorie som spiller på 30-tallet i Sandefjord område, kort før krigen brøt ut. Senere blir den også en slags kjærlighetshistorie, men egentlige historien blir alltid som en rød tråd. Boken utkom på Aschehoug forlaget hvis jeg ikke tar feil, lommeboken koster omtr. 100 NOK.Menneskejerven hat geschrieben:Finnes det noen av dere norsktalende som noen gang har lest boken „Halvbroren“ av Lars Saabye Christensen?
Ja, stemmer, slurvefeil, det var virkelig ikke det jeg menteLinda hat geschrieben:ikke gammeldags men gammelt
Som sagt, her kommer min liten framstilling av boken jeg nevnte tidligere, håper den er ikke altfor kort (slik det forholder seg med fritiden min for tidenMenneskejerven hat geschrieben:Veldig god idé dette, Digital Punk. Kanskje vi og de andre medlemmene kan diskutere litt norsk litteratur i denne spalten.