Heisann,
jeg søker folk i område fra Frankfurt som jeg kan snakker norsk.
Jeg bodd 7 måneder i Trondheim. Men nå tilbake i Tyskland har jeg begynt og glemme mer og mer fra denne fantastik språke.
Hvem bor her i fantastik Hessen og har lyst å snakke lit?
Ha det bra
Christian
Nordmenn i område fra Frankfurt
Nordmenn i område fra Frankfurt
Liker du også Statoil Frokostklubben eller Leger uten genser?
Skrive till meg!

Re: Nordmenn i område fra Frankfurt
Folk i dette området du kan snakke norsk med finner du kanskje ved å henvende deg til Universitetet. Ikke vær redd og plasser en lapp ang. saken på oppslagstavlen. Det tar sikkert ikke lang tid og du får kontakt.speilegg hat geschrieben:jeg søker folk i område fra Frankfurt som jeg kan snakker norsk.
Det er heilt naturlig, språket har behov for å holdes i livet. Men du har jo sikkert fått deg noen venner der du bodde for å kunne tale litt med, sant? Kanskje er det en god ide å ta kontakt der førstJeg bodd 7 måneder i Trondheim. Men nå tilbake i Tyskland har jeg begynt og glemme mer og mer fra denne fantastik språke.

-
- NF-Stammbesucher
Re: Nordmenn i område fra Frankfurt
hei god dag!
jeg er ikke norsk men har ogsaa bodd i trondheim i nesten fire aar og begynner aa glemme ganske mye
her bor vi naa i darmstadts omraade selv om vi kommer egentlig fra stuttgart. darmstadt er partnerskapsby fra trondheim og jeg er i ferd med aa tilbu gjesteskap i det nye huset vi holder med aa bygge akkurat naa. hvis du har lyst aa snakke lit tysk-norsk saa er du hjertelig velkommen med aa kommunisere med meg
hurra-17. mai er i morgen
jeg er ikke norsk men har ogsaa bodd i trondheim i nesten fire aar og begynner aa glemme ganske mye

her bor vi naa i darmstadts omraade selv om vi kommer egentlig fra stuttgart. darmstadt er partnerskapsby fra trondheim og jeg er i ferd med aa tilbu gjesteskap i det nye huset vi holder med aa bygge akkurat naa. hvis du har lyst aa snakke lit tysk-norsk saa er du hjertelig velkommen med aa kommunisere med meg

hurra-17. mai er i morgen
Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket!