Her er en artikel som jeg har lest i Aftenposten igår:
http://forbruker.no/reise/article1128387.ece
Dette er nesten slaraffenlandet!
Hilsen! Lavskriken
Å svømme i øl og etterpå: Skål!
-
Lavskriken
- NF-Stammbesucher

-
snowstorm
- NF-Stammbesucher

Advarsel: Nordmenn bader med sugerør
Hilsen Patricia
Hilsen Patricia
Ich bin keine Signatur. Ich bin hier nur die Putzfrau!
Re: Å svømme i øl og etterpå: Skål!
Hei,

Jeg nekter å forestille meg omstendigheten dersom en har drukket altfor mye av badevannet og blir nødt til å tisse...Lavskriken hat geschrieben:Dette er nesten slaraffenlandet!
-
Lavskriken
- NF-Stammbesucher

Bææ!!! Men både øl og urea hjelper meget godt å helbrede eksem og andre hudsykdommer! Det gjelder bare å finne den riktige blandingen!Frøken Ur hat geschrieben: Jeg nekter å forestille meg omstendigheten dersom en har drukket altfor mye av badevannet og blir nødt til å tisse...
Hilsen! Lavskriken
Hei alle sammen!
Men nok med dette nå...
Da kommer det vel helt an på hvor mange sitter samtidig inne i badekaret. Hvis mengden skulle gå litt over streken blir det kanskje noe med å bruke en flott tysk kjempemørk Bockbier neste gangen?Lavskriken hat geschrieben:Bææ!!! Men både øl og urea hjelper meget godt å helbrede eksem og andre hudsykdommer! Det gjelder bare å finne den riktige blandingen!
Men nok med dette nå...
En av grunnene til at jeg sjelden eller aldri svoemmer i svoemmebasseng ved hoteller der det er en bar ute i svoemmebassenget!Frøken Ur hat geschrieben: Jeg nekter å forestille meg omstendigheten dersom en har drukket altfor mye av badevannet og blir nødt til å tisse...
Mvh Harald =
Wohl dem, dem Seefahrt ein Geheimnis blieb!
Jo flere, desto morsommere blir det å lage sitt eget boblebad.Frøken Ur hat geschrieben:Da kommer det vel helt an på hvor mange sitter samtidig inne i badekaret.
Jeg glemte å signere!