hei på dere alle! nå har jeg endelig begynt å lære meg tysk! lurer på om de kan hjelpa meg med å oversette noe:)
mvh,
Liv.
Ord og uttrykk på tysk:)
-
-
- NF-Stammbesucher
Wir helfen dir gerne!
Mit freundlichen Grüssen
Gaustabooking
Mit freundlichen Grüssen
Gaustabooking

-
- NF-Stammbesucher
Re: Ord og uttrykk på tysk:)
Hei, Nordlysjenta!
Det kommer helt an på hva vi skal oversette! Er det sedvanlige ord eller tekster, da blir det sannsynligvis ikke vanskelig. Ønsker du oversettelsen av noen faguttrykk, da må du spørre spesialistene i forumet.
Bare prøv det nå!
Hilsen! Lavskriken
Det kommer helt an på hva vi skal oversette! Er det sedvanlige ord eller tekster, da blir det sannsynligvis ikke vanskelig. Ønsker du oversettelsen av noen faguttrykk, da må du spørre spesialistene i forumet.
Bare prøv det nå!
Hilsen! Lavskriken
Hei Liv,
som det allerede ble skrevet, hvis jeg/vi kunne hjelpe deg videre med noe, bare si ifra.
som det allerede ble skrevet, hvis jeg/vi kunne hjelpe deg videre med noe, bare si ifra.
-
Hiesan Nordlysjenta,
ich kann dir auch gerne helfen!!
Jeg er bedre i tysk enn i norsk....
ich kann dir auch gerne helfen!!
Jeg er bedre i tysk enn i norsk....

Jeg er fra tyskland og jeg vil også prøve å assistere.
Jan Pedersen
Jan Pedersen
(det er vel forumet på norsk, men jeg tror jeg må get switched to mixed mode da ja einige hier auch deutsch geschrieben haben
)
Hallo,
glaube nicht, dass sich da noch jemand meldet, die Ursprungsmail ist über einen Monat alt.
Tror ikke at hun som har åpnet tråden er fremdeles interessert i å få svar fra noen...

Hallo,
glaube nicht, dass sich da noch jemand meldet, die Ursprungsmail ist über einen Monat alt.
Tror ikke at hun som har åpnet tråden er fremdeles interessert i å få svar fra noen...