For dem som har kjøpt hus er det kjempebra.
Hva???....Stemmer tallene virkelig? Jeg tror ikke!!!DocFunfrock hat geschrieben:7.60kr får vi nå 1EU! Innen et år sank Euroen fra 8.6kr ti 7.6kr.
Jeg tror tror ikke at rentene blir særlig høyt pga.snowstorm hat geschrieben:Nå blir det ikke så svindyrt å reise hjem neste uke. Hva gjelder renter, vel, litt dumt for oss som bandt renta. Men vi vet nøyaktig hvor mye vi må ut med og satsen var ikke altfor høy heller. Vi slipper å bekymre oss for eventuell stigning de neste årene.
Krone kursen er enda høyere og jeg tror at renter går ned senest i høst.Linda hat geschrieben:jeg gleder meg også til at rentene går opp da jeg kun har sparepenger og null lån i Norge
Ja, rentene gikk opp, men jeg tror det var bare en stategisk avgjørelse, pga. at de varslet hele tiden rentestigning. Jeg tror det blir lavere renter senest om 3 måneder.Linda hat geschrieben:rentene går vel opp og ikke ned?
Renteøkningen fra Norges Banken har vært så lavt at du må deg ikke bry om.Linda hat geschrieben:ok jeg har ikke peiling men jeg har ikke fått med meg at de i det hele tatt har satt opp renten?
Ingen brev fra noen av bankene mine om dette.