mvh
oli
En av mine venner har bergenstesten 2002 hjemme. Jeg skal spørre ham om hva han synes om det er mulig å få kopi hvis du vil. Bare gi meg beskjed.soto hat geschrieben: For noen måneder siden fekk eg tilbud å låne bergenstesten - men det blei ikkje. Kanskje eg finner no en som kunne låne meg?
Hvis det dreier seg om UiBs nortest (og du har allerede sjekket brannmuren):Dessverre er datamaskinen min ikkje so veldig godt utstyrt at eg kunne løse oppgavene i "nortest" (kanskje det er brannvegg eller noe sant...).
Hva slags hjelp er det du trenger da?Eg er veldig interessert i bergenstestene og spåkprøvene av de siste årene. Er den noen som kan hjelpe meg?
Bergenstesten er allerede blitt solgt (Ebay). Snakket med ham for 15 min. siden.starshine69 hat geschrieben: En av mine venner har bergenstesten 2002 hjemme. Jeg skal spørre ham om hva han synes om det er mulig å få kopi hvis du vil. Bare gi meg beskjed.
Javel, du kan ta bergenstesten ved den norske ambassaden i Berlin.lena_norgefan hat geschrieben:Kan jeg også tar testen her i tyskland
Det finnes muligheten å bestille eksempeltesten hos folkeuniversitetet i Oslo bare se på http://www.fu.no (klikk på "Norsk språktest").Og hvordan kan jeg forberede meg?![]()