Jeg flyttet til Nürnberg fra Oslo for 7 mnd siden og lurer på om det finnes noen nordmenn eller norsktalende i området? Hadde vært hyggelig å møte andre
Finnes det nordmenn (evt. noen som snakker norsk) i Nürnberg
Finnes det nordmenn (evt. noen som snakker norsk) i Nürnberg
Hei
Jeg flyttet til Nürnberg fra Oslo for 7 mnd siden og lurer på om det finnes noen nordmenn eller norsktalende i området? Hadde vært hyggelig å møte andre
Re: Finnes det nordmenn (evt. noen som snakker norsk) i Nürn
Hei,
jeg har nettop lest det du skrev. For et par år siden var jeg i Bergen i ett år og har ikke snakket norsk så mye siden ... det hadde vært bra å bli kjent med en "ekte nordmann" som bor i Nürnberg
. Hvis du er interessert, så bare ta kontakt, gjerne via facebook, mitt navn er Ver Wolf.
Gleder meg til å høre fra deg!
Vera
jeg har nettop lest det du skrev. For et par år siden var jeg i Bergen i ett år og har ikke snakket norsk så mye siden ... det hadde vært bra å bli kjent med en "ekte nordmann" som bor i Nürnberg
Gleder meg til å høre fra deg!
Vera
Hei Helle!
Har sendt deg en melding
vet ikke om man faar beskjed om det, eller om noen svarer her, saa svarer her ogsaa 
Marit
Har sendt deg en melding
Marit
-
Alyana
- NF-Stammbesucher

Fra Oslo til Nuernberg ... ikke helt sekkert om jeg skal gratulerer eller Kondolerer