Eg er Hyttevert i Norge og har vore flittig gjest på det gamle forum.
Desverre må eg sei at det nye forum er svært lite oversiktlig og for meg berre fovirrande å finne fram i.Det gamle forum gav meg raskt oversikt over dei tema som var intresant .Desverre må eg sei at her er det motsatt.
Takk for ellers intresant og god web side.
Magne
forum
-
Hei Magne,
selv om det kanskje er litt forvirrende i begynnelsen,mä jeg si at jeg fant meg fort til rette i det nye Forum.När man först kommer i gang,er det veldig spennende og utrolig koselig syns jeg i alle fall!
Bare ikke gi opp,her finnes det mange som gjerne hjelper deg videre hvis
det skulle knipe,det er i alle fall erfaringer jeg har gjort.
Hilsener fra Trollet
selv om det kanskje er litt forvirrende i begynnelsen,mä jeg si at jeg fant meg fort til rette i det nye Forum.När man först kommer i gang,er det veldig spennende og utrolig koselig syns jeg i alle fall!
Bare ikke gi opp,her finnes det mange som gjerne hjelper deg videre hvis
det skulle knipe,det er i alle fall erfaringer jeg har gjort.

Hilsener fra Trollet
-
Sidan vi Hardingar vert kalla trauste og sidrompa,tek det tid før alle forandringar går inn i skallen.Eg har no etterkvart funne ut korleis eg skal gå fram for å få lest dei innlegga som intereserar meg.Det er imponerande kor mykje informasjon om Norge de sit inne med.
Av og til må eg sei at eg ikkje kjenner meg at i dei svar og utgreiingar som vert lagt fram.Vi har ulikt utgangspunkt via forum er det mulig å formidle dette.
Magne
Av og til må eg sei at eg ikkje kjenner meg at i dei svar og utgreiingar som vert lagt fram.Vi har ulikt utgangspunkt via forum er det mulig å formidle dette.
Magne
-
- NF-Stammbesucher
Hei Magne,
ja først syntes jeg at det hele har blitt litt uoversiktlig. Men nå bruker jeg hver gang jeg logger på knappen: "Beiträge seit dem letzten login" som er øverst på den høyre siden. Og nå synes jeg at det nye forum er mye bedre for jeg finner alt jeg ikke har lest før veldig fort.
Forresten, fint å lese et innlegg på nynorsk.
Hilsen til det skjønne Ulvik fra
Martin
ja først syntes jeg at det hele har blitt litt uoversiktlig. Men nå bruker jeg hver gang jeg logger på knappen: "Beiträge seit dem letzten login" som er øverst på den høyre siden. Og nå synes jeg at det nye forum er mye bedre for jeg finner alt jeg ikke har lest før veldig fort.

Forresten, fint å lese et innlegg på nynorsk.

Hilsen til det skjønne Ulvik fra
Martin