Ich möchte mit meinem Wohnmobil am 31.7. von Lauvvik nach Lysebotn durch den Lysefjord fahren. Wo im Internet kann man dafür reservieren?
http://www.fiskepirterminalen.com/booki ... kategori=3
Auf dieser Seite hatte ich es versucht, hab alles eingegeben und gehofft das mal etwas von einem Preis da steht. Aber nix. Plötzlich hatte ich eine Reservierungsbestätigung und folgende Mail:
"
Dette er en automatisk generert e-post og svar til avsender vil derfor ikke bli besvart. This is an automatically answered mail and is therefor not an adress you can use to get in touch with us. (se below for correct mailing-adress)
YOU ARE NOW REGISTERED FOR A CRUISE WITH THE TOURISTFERRY ON THE LYSEFJORD. BESTILLINGSNR. ABOVE IS YOUR BOOKING NUMBER.
RESERVATIONTERMS FOR GROUPS(MORE THAN 12 PARTICIPANTS)TOUROPERATORS/COACHES
CONDITIONS:reservations must contain registrationnumber+length of coach/car.Group reservations must also contain nationalities and number of passengers in each group.The exact number of participants must be sent to us no later than 10days prior to departure.
GENERAL: reservations must be done through fjord@tide.no,www.tidereiser.no,tlf+4751868788,fax+4751538587.
Please remember that groups and vehicles with bookings must show up 20min.before departure.
CANCELLATION:must be received by mail or fax no later than 3weeks prior to departure,must be marked with"cancellation" and include our reference number.If cancellation happens later than 3weeks prior to departure,a cancellationfee of 50%will be charged.The full amount of the trip will be charged if the cancellationnotice is received 10days or less prior to departure.If the group does not show up at the reserved time of departure,the total amount of the trip will be invoiced.
PAYMENT:Vouchers issued by registered travelagents and touroperators are accepted.The voucher MUST contain:voucher reference number,name of group,number of passengers,date of travel,departure time and traveldetails.The voucher should also be marked with our booking reference number.Invoices are to paid within 15days.
SIGNATURE BY TOUROPERATOR/COACH-OPERATOR/FOR GROUPS MORE THEN 12 PARTICIPANTS ......................................................................................
FAX+4751538587 PLEASE PRINT OUT THE CONFIRMATION,SIGN IT AND RETURN IT BY FAX WITHIN 7DAYS OF RECEIPT!
"
Scheinbar habe ich reserviert, aber wie ist das mit der Bezahlung gemeint? Wäre für Hilfe wirklich sehr dankbar!

EDIT:
Ah ok, die Dinge in der Mail beschreiben nur den Ablauf für Gruppen von Reisenden. Das hatte ich überlesen. Aber reicht jetzt diese Reservierungsnummer? Musst ich nichts vorher überweisen um zu reservieren? Und was kostet es überhaupt für 2 Personen und ein Reisemobil bis 6 Meter?
Fragen über Fragen.