Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Postinger på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!
Hei, jeg er ny i forum og leter etter folk jeg kan snakke norsk med. for tiden bor jeg i Fürth/Bay. Ville glede meg om det finnes noen nordmenn eller tyskere som har lyst til å møtes.
Hilsen til alle.
Karen
Hei Christoh, hvordan har du kommet til norge? jeg vil gjerne arbeide og bo der en stund. Har jo vært ni måneder i det sørligste sørnorge på en folkehøyskole. men nå vil jeg oppleve det virkelige norge.
[quote="Karen"]Hei, jeg er ny i forum og leter etter folk jeg kan snakke norsk med. for tiden bor jeg i Fürth/Bay. Ville glede meg om det finnes noen nordmenn eller tyskere som har lyst til å møtes.
Hilsen til alle.
Karen
[/quote]
Hi Du!!
Det er fin at du er i tyskland na. jeg er en tysk jenta som letter seg a snakker norsk. Jeg vil gjerne flytter til norge, oslo, fordi kjaeresten min er norsk.
Hva er det du gjorer her i tyksland??
Hilsen og klem fra Elga, fra Berlin
[quote="Linda"]Jada snakker flytende tysk, jobber ikke for øyeblikket Og kommer fra Bergen. Hvor traff du kjæresten din da?
Linda[/quote]
Hi Du!!
Jeg har truffet han i vietnam. De er allerede over to ar siden. jeg reiste da og han ogsa. Men na vil jeg gjerne flytter til norge, men trenger arbeid. han bor i oslo. det er ganske vanskelig a finne arbeid. jeg er ikke virkelig flytende pa norsk, og kjenner ikke nok nordmenner som kan hjelper meg med a finne arbeid.